Életjel-küldő hírlevél: kapcsolatépítés és bizalom
Mielőtt temetnéd a hírlevél ügyfélszerző jelentőségét, olvasd el ezt a cikket!
A mögöttünk álló év a GDPR-től volt hangos. Egy dologra igen hasznos volt: kipucolta a cégek hírlevél adatbázisát. A GDPR után már jóval kevesebben hírleveleznek, és jóval kisebb adatbázissal.
A hírlevél még ma is működik, csak egy kicsit okosabban kell művelni mint régen. A hasznossága még mindig megmaradt.
A hírlevél küldetése:
- Aki egyszer járt a honlapodon, az újra visszatérjen
- Hasznos infók eljussanak az olvasóhoz
- Ügyfél edukáció, azaz tanítsuk az ügyfeleket, hogy tájékozottabbak legyenek a témánkat illetően.
- Garantált életjel, ne felejtsen el a vevőd, benne legyél a fejében az olvasónak, ha szüksége van valamire, Te juss az eszébe, mint megoldás
A hírlevél evolúciója
Régen, 2008 előtt, amikor elindult a hírlevél gyártási láz, boldog-boldogtalan feliratkozott a listákra, és a hírlevelek tömkelegét olvasgattuk. Mára ez megváltozott, szinte elcsépelt fogalom lett. Azonban most még nem lehet abbahagyni a hírlevelezést. De fontos észrevenni, hogy a világ megváltozott.
Mi változott a hírlevéllel kapcsolatban?
- Az ember már csak a tényleg releváns hírlevélre iratkozik fel.
Modern eszközökkel kell egészíteni a hírlevél küldést
Például: közösségi média támogatással, ajándékok, kuponok felajánlása, nyereménysorsolás- Közösséghez való tartozást speciális bónuszok biztosításával lehet elérni.
Amennyiben hírlevelet szeretnél küldeni ügyfeleidnek, érdeklődőidnek, de nem tudod milyen tartalom legyen benne, kérj javaslatot!
Találjuk ki együtt:
- mit szeretnének olvasni vevőid a jövőben
- milyen gyakran ideális a számukra
- milyen kiegészítőt, trükköt kell hozzárendelni ahhoz, hogy el is olvassák a leveleket!