Az én sztorim. A későn érő típusból marketing szövegíró.
Most írhatnám azt, hogy már kiskoromban szövegíró akartam lenni….. de nem. 😀 Mindig is csodáltam azokat az embereket, akik már óvodában tudták, hogy mi lesz belőlük. Orvos, ügyvéd, óvó néni, bármi. Hát én pont nem tartoztam ezek közé. Sőt. Még 20 évesen sem tudtam, hogy mi leszek, ha nagy leszek…
Ennek egyik oka szerintem az, hogy kamaszkoromban elváltak a szüleim, és ott valahogy kicsúszott a lábam alól a talaj…. De mindig is jó tanuló voltam, és mindenképpen egyetemre akartam menni. Valahol, valamilyenre. 19-20 évesen összesen 4 egyetemre felvételiztem, kettőre felvettek kettőre nem. Amelyikre felvettek azokról meg rövid úton kiderült, hogy nem az én pályám.
Az egyik ilyen volt a műszaki főiskola Pécsett, ahol kínomban vicces verseket kezdtem el írni. Na akkor mondták először, hogy Timi, neked inkább írnod kellene. 😀
Ekkor elegem lett a próbálkozásból, és elmentem inkább dolgozni. Kereskedelmi asszisztens lettem egy kis cégnél, ahol közelebbről megismertem a Schneider Electric multicéget. Akkor még nem tudtam, hogy ez a kapcsolat az egész jövőmet meghatározza majd… »» hab a tortán, hogy a lánykori nevem is Schneider 🥰 ««
Szimpatikus volt az a szemlélet, ami jellemezte azt, ahogyan a vevőkkel bántak. Egyszerűen, szerethetően, látványosan, élvezhetően, kreatívan tálalták az amúgy unalmas villamosipari termékeket. És akkor rájöttem, hogy én is valami ilyesmit akarok csinálni…tőlük hallottam először a marketing osztály konkrét feladatairól.
Végre már tudtam, hogy merre menjek! 22 évesen újra elkezdtem matekot tanulni, csak azért, hogy felvegyenek a közgázra, és marketinget tanulhassak.
A főiskola hamar lement, utána még elvégeztem a marketing egyetemi fokozatát is. Közben kb. 10 évig dolgoztam kisvállalatoknál, asszisztensből marketing vezető lettem. Szinte mindenhol azt tapasztaltam, hogy a legtöbb kis cégből pontosan az a bizonyos szemlélet hiányzik: érdekesen tálalni az unalmas termékeket vagy a szakzsargonnal teli szolgáltatást úgy bemutatni, hogy még egy nagymama is megértse.
Amikor ezt felismertem, megalapítottam a vállalkozásomat. Küldetésként: segítsek a kis cégeknek abban, hogy hatékonyabb marketinget folytassanak. Tapasztaltam, hogy a nagyvállalatoknak könnyű, hiszen ott külön marketing osztály áll rendelkezésre. A kicsiknek meg se ideje, se szakértelme, se pénze külön csapatot foglalkoztatni. Örülnek, ha fenn tudják tartani a céget. Innen szép nyerni, nem igaz?
mikromarketing.kontranet.hu
Nos, ezért hoztam létre 2006-ban a mikromarketinget, ami hús-vér marketing szövegírás támogatást jelent a kisvállalkozások, főként a szolgáltatást végző cégek számára. Így végre a kis cégeknek is van esélyük, hogy a szakértelmüket kreatívan és érthetően tálalják.
Egy ideje oktatás, tréning formájában is besegítek, hogy a kis cégek még felkészültebbek legyenek a mindennapi kihívásokkal szemben….
Ha gondolod, Neked is szívesen segítek.
Timi