Hányast kapna a honlapod tartalom marketingből? Csekkold most!
Mint ahogy a legtöbb aktív kisvállalkozás, gondolom Te is próbálsz lépést tartani az internetes világ fejlődésével. Nem is olyan könnyű, ugye? A tapasztalat az, hogy a legtöbb olyan online eszköz, mint például honlap, nem váltja [...]
Hatékony marketing 5 ellensége
Mik akadályozzák a hatékony marketing tevékenységet? Íme 5 olyan alapdolog, ami ádáz ellensége a sikeres marketingnek. Van olyan, amit könnyű kiiktatni, de van a listában olyan elem is, amit csak hipertudatos hozzáállással lehet kikerülni. Neked [...]
Üzenet Covid alatt. Hogyan kommunikálj?
Az átmeneti időszak nem könnyű. Van, akiket súlyosan érintenek a Covid korlátozások, van akit csak érintőlegesen. Egy biztos, nem szabad hallgatni ebben az időszakban. A kommunikáció nem állhat meg most sem. Hogyan kommunikálj, hogy ügyfeleid [...]
5 hasznos marketing tipp: hogyan használd ki a nyári uborkaszezont?
Az alábbi néhány hasznos marketing tipp azoknak szól, akik nem kifogásokat, hanem módszereket keresnek. Van néhány terület, ahol forgalom szempontjából a nyár kimagaslóan jó időszak (pl: idegenforgalom, vendéglátás, szezonális termék kereskedelem), de a legtöbb kis [...]
Karantén marketing. 3 dolog amire megtanít az otthonmaradás
A karantén marketing szempontból igazi kihívás. Tulajdonképpen rákényszeríti az embert, hogy kreatív, költségkímélő és rugalmas legyen. Mint ahogy a magánéletben, a vállalkozásban is sok mindent átértékel bennünk a tartós otthon maradás. Ügyfelekkel beszélve és a [...]
Hírlevél küldés GDPR szerint
A GDPR igazi mumus kis és nagyvállalatok számára egyaránt. 2018. május 25-i dátumot szerintem sokan egy életre megjegyezték maguknak. Vannak, aki azóta nem is hírleveleznek egyáltalán. Megértem a bírságtól való aggodalmakat, de talán van jobb [...]
Hírlevél küldő programok a marketingedhez
Timi, milyen hírlevél küldő programok vannak, amikkel egyszerűen lehet marketingezni? Kapom sokszor a jó kérdést. Az utóbbi időben szinte mindenki áttért az online világra. Azt hiszem most lesz csak igazán aktuális a kérdés, hiszen még [...]
Hogyan marketingezz az átmeneti időszakban, és hogyan ne?
Olyan időszakot élünk, amire nem lehetett előre felkészülni, de valószínűleg még sokáig emlegetni fogunk. Tudtuk, hogy hamarosan válság fog jönni, de azt nem, hogy ilyen gyorsan és ilyen formában. Mit tegyél vállalkozóként most, és mit [...]
Hasznos eszközök az online munkához
Sok vállalkozó tervezte, hogy hatékony eszközöket kellene kipróbálni és használni, de a folyamatos rohanás, időhiány ezeket a terveket mindig felülírja. Ismerős? Ez volt eddig. Most, a járvány miatt sokan home office-ba kényszerültek, a kifogások és [...]
Vevőszerzés home office-ból
Új fejezet nyílt az elmúlt időszakban Magyarországon. A Maradj otthon! elve bizony az üzleti élet legtöbb területére is vonatkozik nem csak az iskolásokra. Munkáltatók, munkavállalók nagy része home office-ba vonul (már aki tud) és megpróbálja [...]