Milyen marketing hibát vét a legtöbb vállalat?
Nemrég kértem árajánlatot néhány építőipari cégtől. Ez a szektor tipikusan az a tevékenységi kör, amit nem vesz igénybe az ember minden héten. Sőt! Általában 10-20 évente egyszer kerül rá sor életünk során. Mi ezzel a [...]
5 újévi marketing fogadalom. Mit szólsz hozzá?
Új év, új lehetőségek a céged fellendítésében. Lenne itt néhány dolog, amivel tudatosíthatod a marketing tevékenységedet az új évben. Ha ezt az 5 marketing fogadalmat megtartod, akkor garantáltan eredményesebb lesz a marketinged a jövőben. Próbáld [...]
Év végi honlap csekklista. 9-ből mennyit érsz el?
Ha marketingről van szó, év végén érdemes (kötelező) levonni a tanulságokat. Célszerű átvilágítani a használt marketing eszközöket: vajon melyik teljesített jól, melyik nem. Ez egy folyamatos aktivitást igényel a vezető vagy a marketinggel megbízott személy [...]
Amikor a marketing és az informatika összefog…
Először forgatta a szemét a weblapszerkesztő, amikor megtudta, hogy a megrendelő bevont egy marketingest is a honlapszerkesztési projektbe. De amikor honlaptervet és kész szöveges tartalmat kapott a munkájához, akkor rájött, hogy ez a lehető legjobb [...]
Marketing oktatás: vevőszerző reklámszövegek titka
Hogyan szólítsuk meg a potenciális vevőinket? Hogyan jelenjünk meg az interneten kisvállalkozóként? Milyen elemekből áll az a weblap, ami garantáltan hozza a vevőket? Erről szól az a marketing oktatás, amire még november 1-ig jelentkezhetsz. [...]
Látványos és vevőszerző. Cégbemutatkozás több dimenzióban
Mutatok 3 olyan cégismertető eszközt, amivel garantáltan sikeres lehetsz. Ráadásul nem kell többet órákat görcsölnöd a dizájnon és nem kell semmiféle szöveget kiizzadnod magadból.
3 jel, ami arra utal, hogy placebo honlapod van
Sok vállalkozó büszkén mutatja be a családnak, ismerősöknek, ügyfeleknek: Igen, elkészült az új honlap! És valóban, egy új weblap nagy örömöt tud okozni….. még akkor is, ha hatástalan, mint egy placebo pirula.
Ezek miatt lett sikeres az Avon! Olvasd el a szorit!
Nemrég olvastam egy könyvet, mely az AVON világcég sikertörténetét dolgozta fel. Sok használható útmutatást találtam benne, amire érdemes neked is odafigyelned! Ha cégednek termékkatalógusai is vannak, akkor különösen hasznos számodra ez a cikk, melyből nem [...]
2 fatális hiba, amit kezdő marketingesként elkövettem
Amikor a marketinget még csak tanultam a főiskolán, és eközben asszisztensként lelkesen kísérletezgettem, több marketing hiba is becsúszott. Nem vagyok büszke rá, na, de hát több mint 15 éve volt, meg aztán a jó marketinges [...]
Marketing szövegírás és a multitasking
A mutitaskingről nem is olyan régen azt gondolták, hogy szuper, hiszen egyszerre több mindent tudunk csinálni. Aztán a mai statisztikák már azt mutatják, hogy egyáltalán nincs jó hatással a mindennapjainkra. Munkánk hatékonyságára meg aztán pláne. [...]