Russel Crowe, a marketinges gladiátor
A főhős, Maximus, elismert hadvezérből rabszolgaságba taszított gladiátor szerepbe kényszerül, melyből erénye, kitartása, bátorsága a végén újra visszahelyezi eredeti pozíciójába. Persze sok nehézséggel kell megküzdenie ez idő alatt, de sikerül a látványra éhes tömeget maga [...]
A Te céged milyen? Produktív vagy kontra produktív? Teszteld most!
„Amilyen a kutya, olyan a gazdája” – szokták mondani, és ezt már tudományosan is bebizonyították. Szerintem igaz ez egy vállalkozásra, és annak vezetőjére is. Egy cég vagy vállalkozás stílusa nagyban függ a vezetőjétől. A vezető [...]
Hogyan marketingezz idén? Külsős marketinges kontra alkalmazott marketing munkatárs
Sok kisvállalkozás küzd a következő problémával: addig eljutottak, hogy marketingre szükség van, de azt még nem találták ki, hogy ki végezze a munkát. Az is megesik, hogy emiatt az a vége, hogy senki nem csinál [...]
Marketing kalandok: sikerek és kudarcok
Idén is érdekes marketing csemegékre bukkantam. Tanulságként szeretnék is gyorsan két példát bemutatni Neked. Volt jól működő kampány is, de akadt bizony egy szomorúan tipikus eset is. Nézzük! […]
Olvasd el marketing terv készítés helyett!
Ebben a cikkben kivételesen nem arra akarlak rávenni, hogy írj egy 5-10 oldalas marketing tervet, de arra mindenképpen, hogy gondold végig lépésről lépésre, mit akarsz elérni ebben az évben. Nézd át, mit csináltál jól a [...]
Piackutatás: mire is jó még a céges karácsony?
Használjuk ki a karácsonyi céges partit egy friss piackutatásra.
Profit termelő marketing terv kisvállalkozásoknak
Sok cégvezető nagy lendülettel áll neki az év első munkanapjainak. Gondolatban próbál visszaemlékezni a tavalyi esztendőre, mi is az, amit idén másként akart csinálni.. Közben eszébe is jut egy-két lényeges dolog, amin idén változtatni kéne, [...]
Karácsony marketing. Fenyőfa vagy karácsonyfa?
Te mit árulsz? Fenyőfát vagy karácsonyfát? Mielőtt még rávágnád, hogy a kettő tulajdonképpen ugyanaz, feltétlenül olvasd el ezt a cikket! […]